دانلود آهنگ های یانی

وبلاگی برای دوستداران یانی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 4912
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 2


سلام به همه دوستداران یانی

 

 

 

می خوام قبل از این که آهنگ یا آلبومی از یانی رو آپلود کنم یه زندگی نامه کوچیک از یانی و یه توضیح مختصری درباره اعضای گروهش بدم.

یانی کریسومالیس:

یانی کریسومالیس در ۱۴ نوامبر سال ۱۹۵۴ (۲۳ آبان ۱۳۳۳ ) در شهر کالاماتای یونان به دنیا آمد و دوران کودکی و نوجوانی اش را در شهر زیبا و کوهستانی کالاماتا گذراند. 
در سن چهارده سالگی به رشته شنا علاقه
 مند شد و توانست رکوردی ملی در رشته شنا برای کشورش یونان به جا گذارد و تلاش گسترده ای برای رسیدن به رقابت های المپیک نمود. 
در سال ۱۹۷۲ میلادی (۱۳۵۱ شمسی) به آمریکا برای تحصیل در رشته مورد علاقه اش، روان شناسی در مشهور ترین دانشگاه روان شناسی دنیا یعنی مینسوتا رفت. پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه در یک گروه محلی راک در مینسوتا بنام کاملئون (Chameleon) به عنوان نوازنده کیبورد آغاز به کار کرد. پس از آن کسی نمی داند چه اتـفاقی برای یانی افتاد اما او
 اکنون صاحب استودیوی شخصی است و بیش از ۲۵ میلیون نسخه از آلبوم های وی در دنیا به فروش رفته است. 
او به موسیقی دانی مستـقـل یا
 عقاید و تفکری منحصر به فرد تبدیل شد و به شهرت و محبوبیتی جهانی دست یافت و این در حالی بود که یانی حتی قادر به خواندن و نوشتن ساده ترین نت های موسیقی نیز نبود. ولی با تبحری خاص ساخته های خود را با روش مخصوص خود و رسم الخط ابدائی خود می نگارد. یانی قطعاتی کامل و زیبا دارد که کاملا ساخته خود اوست و در سبکی انحصاری اجرا شده است.
اکثر آلبوم های یانی توسط شرکتهای virigin records و یا EMI تولید، تهیه و توزیع می شوند. یانی موسیقی های بی شماری برای برنامه های تلویزیونی و سینمایی ساخته و همچنین قطعات تبلیغاتی متعددی برای شرکت های تجارتی و بازرگانی خلق نموده است. 
او اوقاتش را بیشتر در لوس آنجلس و سیاتل آمریکا می گذراند و اکنون یک شهروند آمریکایی به شمار می رود. او مدت ها با خانم هنرمندی بنام لیندا ایوانز همکاری صمیمی داشت و در اوایل سال ۱۹۹۸ این ارتباط را پایان یافته اعلام کرد. این ارتباط ظاهراً یک همکاری دوستانه بوده است. 
یانی از اوایل سال ۱۹۹۸ تا ماه آوریل ۱۹۹۹ هیچ گونه فعالیت تولیدی کنسرت و توری را برگزار نکرد و به استراحت پرداخت. اما در سال ۲۰۰۰ یکی از بی نظیر ترین آلبوم های خودش را ارائه داد. جالب این است که تمام تنظیمات و تبدیلات موسیقی این آلبوم شخصاً و فقط توسط خود یانی در استدیوی شخصی خودش انجام شد ! 
ت. 
یانی تمایلات مذهبی ندارد و مخالف کلیسای سنتی است. او معمولا خیلی به ندرت موسیقی گوش می دهد و به گفته خود او موسیقی را صرفاً از ایستگاه های رادیویی گوش می کند. 
خواننده مورد علاقه او Peter Gabriel است و اعتقاد دارد که در سال های اخیر به جز
موسیقی محمد رسول الله، عیسی مسیح، دکتر ژیواگو، ایندرا گاندی و چند قطعه محدود دیگر، قطعه جالب توجهی نشنیده است. 
مادر و پدر یانی هر دو اهل یونان هستند. مادر وی فلیستا Felista پدرش سوتیری Sotiri نام دارند. یانی قطعه هایی را به نام مادرش ساخته است و علاقه خاصی به کشور خود و اماکن قدیمی دارد. 
سال ها پیش یانی با جازیست خود چارلی آدامز Charlie Adams آشنا شد و اولین کار خود را بنام «بیرون از سکوت» یا Out Of Silence در سال ۱۹۸۷ (۱۳۶۶ شمسی) به بازار عرضه کرد. 
یانی سال ها پیش با شهداد روحانی نیز همکاری تنگاتنگی داشت و از تجربیات او استفاده فراوان برد و با همکاری شهداد و با استفاده از دانش و تجربه او، یکی از زیباترین کنسرت هایش را در شهر آکروپلیس یونان و با رهبری شهداد روحانی اجرا نمود.


شهرداد روحانی(عضو سابق):

 

 

شهرداد روحانی:

 

سبک وی معاصر، و تا حدی در مقایسه با استادان خود نظیر انوشیروان روحانی و استادجواد معروفی، موسیقی عصر نو به‌شمار می‌رود. شهرت روحانی بیشتر به دلیل تنظیم و رهبری ارکستر کنسرت یانی است که به همراه ارکستر سلطنتی فیلارمونیک (به انگلیسی: Royal Philharmonic Orchestra) در فضای باز در پارتنون واقع در آتن پایتخت یونان انجام شد. این کنسرت تحسین و نقد بینندگان را در پی داشت که به پربیننده‌ترین برنامه پخش شده از تلویزیون در آمریکا، و دومین موزیک ویدئوی پرفروش در تاریخ جهان پس از موزیک ویدیوی «تریلر مایکل جکسون» تبدیل گردید.

شهرداد روحانی تاکنون نه تنها قطعات مختلفی را در سبک‌های متفاوت ساخته، بلکه جوائز زیادی را نیز دریافت نموده است. وی همچنین از دانش آموختگان هنرستان هنرهای زیبا (کنسرواتوار) وین در اتریش است که جوائز و بورسیه‌های تحصیلی مختلفی، هم در اروپا و هم در آمریکا نظیر A.K.M Scholarship در وین پایتخت اتریش، و ASCAP Scholarship در لس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را دریافت کرده است.

آقای روحانی، رئیس و رهبر ارکستر سمفونی COTA لس آنجلس بوده است. علاوه بر آن، ایشان رهبری بسیاری از ارکسترهای سمفونی معتبر را به طور مهمان بر عهده داشته که از آن جمله می‌توان ارکستر سلطنتی فیلارمونیک لندن، ارکستر سمفونی مینسوتا، سمفونی کلرادو، سمفونی سن دیگو، سمفونی ایندیاناپولیس، سمفونی نیوجرسی، سمفونی فیلارمونیک زاگرب، سمفونی جوانان آمریکا، و غیره را نام برد.

روحانی در سال ۱۹۹۸ توسط دولت تایلند برای ساخت قطعه موسیقی مراسم افتتاحیه و اختتاميه سیزدهمین دوره بازی‌های آسیایی دعوت شد. این قطعه به عنوان محبوب‌ترین آهنگ این بازی‌ها انتخاب شد.

آقای روحانی CDهای کلاسیک متعددی نظیر موسیقی باله چایکوفسکی، با همکاری سمفونی رادیو اسلواک برای دیسکاور کخ اینترنشنال (به انگلیسی: Discover/Koch International ) تهیه نموده است.

روحانی در سال ۱۹۹۹ جایزه پیکانس تایلند، که معتبرترین جایزه موسیقی و هنری این کشور است را از آن خود کرد. وی در زمینه ساخت و تنظیم موسیقی فیلم نیز فعال است.


 نوازندگان اصلی گروه یانی:

 

Ming Freeman.1: کیبورد

 

 

2.Charlie Adams: جاز

 

3.Victor Espinola:چنگ

 

4.Gabrial Vivas:گیتار بیس

 

5.Jason Carder:ترومپت

 

6.Dana Teboe:ترومبون

 

7.James Mattos: فرنچ هورن(نوعی شیپور)

 

8.Yoel Del Sol: طبل

 

9.Samvel Yervinyan:ویولن

 

10.Benedikt Brydern:ویولن

 

11.Mary Simpson:ویولن

 

12.Alexander Zhiroff:ویولنسل

 

13.Sarah O'brien:ویولنسل


 خــــــــــــوانندگان:


 

Nathan Pacheco:

اهل واشنگتون دی سی، انگار که صدای او فقط برای اپرا و پاپ کلاسیک شکل گرفته. صدای او چنان عمق و هیجانی دارد که حتی با بزرگان موسیقی کلاسیک نیز برابری می کند.این هنرمند با استعداد به زبان های ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی نیز شعر می نویسد. او اولین وکالیستی است که یانی آن را امضا کرده است.


 

 

Ender Thomas:

اهل ونزوئلا، در خانواده ای اهل موسیقی بزرگ شد. در سال 2000 به میامی نقل مکان می کند و در سبک لاتین کارهایی را ارائه می دهد، در این دوران موزیسین برزیلی سزلر لموس را ملاقات می کند و کمی بعد توسط همین موزیسین به یانی و ریک ویک معرفی می شود. یانی درباره او می گوید:عشق و هیجان در صدای او موج می زند. او برای خوانندگی زاده شده است.


 

Chloe Lowery:

اهل فلوریدا، به گفته ی یانی سراسر وجودش از هنر شکل گرفته است.او طبع شعر خوبی دارد. در 16 سالگی به همراه خواهرش به نیویورک سفر می کند و در گروه باله نیویورک مشغول می شود، در این زمان با تهیه کننده معروف، ریک ویک، آشنا می شود و کمی بعد هم با یانی. او هم اکنون 20 سال دارد و یانی بسیار بر این قضیه تاکید دارد که او همانند ندارد.


 

Leslie Mills:

اهل شمال کنتاکی، او از دوران کودکی به کار های هنری مشغول بوده. کارهایی چون نوازندگی پیانو، بازی در تئاتر و شعر نویسی از این جمله اند. او بعد ها با چند شرکت موسیقی شروع به کار می کند و چند قطعه موزیک نیز از خود به جای می گذارد. ملاقات او با ریک ویک از مهمترین رویداد های زندگی او به شمار می رود که پس از آن به یانی معرفی می شود و به این گروه می پیوندد.


اگه ناقص بود به بزرگی خودتون ببخشید.

نظر یادتون نره

نويسنده: sepehr تاريخ: دو شنبه 19 دی 1398برچسب:یانی,شهرداد روحانی,لزلی میلز,کلوئه لاوری,ناتان پاچکو, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانــــــــــــــــــلود آلبــــــــــــــــــــــوم Truth of touch

 

اینم آلبوم Truth Of Touch که آخرین آلبوم یانیه. اگه نمی خواین همشو دانلود کنین حداقل can't wait 
 و O luce che brilla nell oscurita رو دانلود کنین.واقعا شاهکاره.

1.Truth of touch:
http://s1.picofile.com/file/7242032896/01_Truth_Of_Touch.mp3.html

2.Echo of a dream:
http://s1.picofile.com/file/7242041612/02_Echo_of_a_Dream.mp3.html

3.Seasons:
http://s1.picofile.com/file/7242048602/03_Seasons.mp3.html

4.Voyage:
http://s2.picofile.com/file/7242051498/04_Voyage.mp3.html

5.Flash of color:
http://s2.picofile.com/file/7242054080/05_Flash_of_Color.mp3.html

6.Vertigo:
http://s1.picofile.com/file/7242056662/06_Vertigo.mp3.html

7.Nine:
http://s2.picofile.com/file/7242061070/07_Nine.mp3.html

8.Can't wait:
http://s2.picofile.com/file/7242063652/08_Can_t_Wait.mp3.html

9.Guilty pleasure:
http://s1.picofile.com/file/7242065799/09_Guilty_Pleasure.mp3.html

10.O luce che brilla nell oscurita:
http://s2.picofile.com/file/7242067846/10_O_Luce_Che_Brilla_Nell_Oscur.mp3.html

11.I_m so:
http://s2.picofile.com/file/7242070321/11_I_m_So.mp3.html

12.Long way home:
http://s1.picofile.com/file/7242073224/12_Long_Way_Home.mp3.html

13.Yanni & Arturo:
http://s2.picofile.com/file/7242076555/13_Yanni_Arturo.mp3.html

14.Mist of a kiss:
http://s1.picofile.com/file/7242078709/14_Mist_of_a_Kiss.mp3.html

15.Secret:
http://s2.picofile.com/file/7242082040/15_Secret.mp3.html

امیدوارم خوشتون بیاد.
لطفا نظر بدین.

نويسنده: sepehr تاريخ: دو شنبه 19 دی 1398برچسب:Truth of touch Yanni, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to yannivoices.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com